Hofmans at Home nieuwe mouwsponsor N.E.C.

Gepubliceerd op: 16 mei 2017

N.E.C. heeft een nieuwe mouwsponsor. Met ingang van seizoen 2017-2018 speelt N.E.C. de thuis- en uitwedstrijden met Hofmans at Home, voorheen Hofmans Tapijten, op de mouw.

Begin april heeft Hofmans het bedrijf Thuisweb overgenomen; de grootste online speler in Nederland op het gebied van wooninrichting. Door deze overname is Hofmans in Nederland nu zowel online als offline de grootste verkoper van vloeren, gordijnen, kunstgras en andere producten voor in en om het huis. Hierbij hoort ook een nieuwe naam: Hofmans at Home.

Al meer dan 50 jaar is Hofmans dé specialist in wooninrichting. Bij Hofmans at Home vind je de grootste keuze aan vloeren, raamdecoratie, kunstgras en relaxfauteuils voor de consument en het bedrijfsleven. Consumenten schaffen hun woonproducten steeds vaker online aan, of gebruiken internet om zich te oriënteren. Daarentegen blijft het belangrijk dat men voor persoonlijke service en advies van productspecialisten altijd op locatie terecht kan.

Directeur Twan Hofmans over de naamswijziging: “Hofmans at Home dekt precies de lading van het complete assortiment dat we aanbieden. Voor ons is het belangrijk dat Nederland in een korte periode bekend wordt met de naamswijziging en onze online mogelijkheden. Wij zien N.E.C. als ideale partner om deze strategische doelen succesvol te bereiken.”

Bart van Ingen, algemeen directeur N.E.C., over de nieuwe mouwsponsor: “We zijn verheugd dat we de langdurige samenwerking met Hofmans at Home in deze belangrijke periode voor de club hebben weten te intensiveren. Het N.E.C-shirt is en blijft een uitstekend middel om in een korte periode een groot publiek te bereiken. Wij kijken er naar uit om samen invulling te geven aan de groeiambities van Hofmans at Home.”

Bron: NEC Nijmegen